iranianforever
پیام تندرستی فوراور, دانستنی های پزشکی, سلامت و تغذیه, مقالات

درباره آنزیم آمینوژن بیشتر بدانیم

تصویر آنزیم آمینوژن

      درباره آنزیم آمینوژن بیشتر بدانیم ( Aminogen ) و نقش این ترکیب در اثربخشی مکمل ها و فرآورده های پروتئینی
      واقعیت این است که این ماده ارزشمند برای بسیاری از مردم ناشناخته مانده است. آنزیم آمینوژن فرآورده ای جدید است که در صنعت مکمل های مدیریت وزن، بدن سازی و تناسب اندام کاربرد فراوانی دارد
      آنزیم آمینوژن نوعی جدید از گروه آنزیم های هضم کننده پروتئین ( Protein Digesting Enzyme ) است و به پودرها و مکمل های پروتئینی اضافه می شود. این آنزیم علاوه بر کمک به هضم مکمل های پروتئینی در بدن، به از بین بردن علائم نفخ و یبوست در سیستم گوارش نیز کمک می کند. نفخ و یبوست معمولا در برخی از افراد که شیک های حاوی پروتئین ( Shake ) مصرف می کنند دیده می شود
      در ساخت مکمل تغذیه ای اولترا لایت فوراور ( Forever Lite ultra ) با طعم های شکلاتی و وانیلی از آنزیم آمینوژن استفاده شده است ( مقاله: درباره آنزیم آمینوژن بیشتر بدانیم )پروتئین آمینوژن

      آنزیم آمینوژن به کسانی که رژیم های پرپروتئین دارند کمک می کند. به طور کلی هرگاه رژیم غذائی غنی از پروتئین، توسط افراد، در مقایسه با میزان مصرف طبیعی آن استفاده شود، هضم و جذب مقدار بالای پروتئین در سیستم گوارش کمی سخت تر خواهد بود.
      عوارض جانبی پروتئین اضافی و ناتوانی در هضم مقادیر زیاد پروتئین، می تواند مانند کسانی باشد که در بدن خود با مصرف لبنیات، قند لاکتوز را تحمل نمی کنند.
      آنزیم آمینوژن به مکمل های پروتئینی اضافه می شود تا به روند هضم کمک کند. این ماده در عین حال در افرادی که از قبل در فرآیند هضم پروتئین ها مشکل دارند، روند هضم را در بدن آنها راحت تر کند.
      با تسهیل فرآیند هضم منابع پروتئینی در بدن، مصرف اسیدهای آمینه به طور قابل توجهی افزایش می یابد و در عین حال، سطح نیتروژن دفع شده یا مصرف شده در بدن کاهش می یابد. در شرایط حفظ مقادیر بالاتر نیتروژن در بدن، امکان افزایش عضلات به واسطه افزایش سطح سنتز پروتئین در بدن فراهم می شود. ( درباره آنزیم آمینوژن بیشتر بدانیم ) 
      آنزیم آمینوژن همچنین به کاهش نفخ شکم کمک می کند، چون به طور قابل توجهی، مقادیر بالای گازی را که ممکن است از تجزیه پروتئین ایجاد شود، کاهش می دهد. این عارضه جانبی ایجاد گاز اضافی، بسیار ناخوشایند است. بنابر این مصرف آمینوژن برای بسیاری از ورزشکاران که رژیم های مملو از پروتئین دارند بسیار مفید است.
      با هضم بیشتر پروتئین در این افراد، بدن این امکان را پیدا می کند تا با ترمیم بافت آسیب دیده عضلانی، روند بازیابی در فعالیت های سنگین مانند وزنه برداری را تسریع کند و در نتیجه بافت عضله بدون چربی تولید شود.

مطالب مرتبط

کرونا ویروس هندی چیست ؟

نجف گلزار
3 سال قبل

نان بدون سبوس در سفره ایرانی ! حکایتی تلخ …

نجف گلزار
2 سال قبل

آبیاری و برداشت گیاه آلوئه ورا

نجف گلزار
3 سال قبل
خروج از نسخه موبایل