Nutritional Supplements Forever Living Company

        سخن درباره کمپانی فوراور آمریکا فراوان است. بیش از 43 سال است که کمپانی فوراور لیوینگ پروداکتز در کشور آمریکا ( Forever living products company ) به مدیریت رکس موان ( Rex Maughan ) تاسیس شده است. در کمپانی فوراور لیوینگ آمریکا این شعار همواره بر سر زبان ها است:                                        
                   “هر چیزی که بهترین نباشد ارزشی ندارد

        کمپانی فوراور لیوینگ باور دارد که برای رسیدن به بالاترین استاندارد در صنعت ساخت مکمل ها، بهترین نقطه آغاز و اساسی ترین اقدام، انجام همه امور کاشت، برداشت و فرآوری اختصاصی برگ گیاه آلوئه ورا توسط خود کمپانی است. با توجه به اینکه اصلی ترین منبع بیشتر فرآورده های ممتاز فوراور لیوینگ، از ژل گیاه آلوئه ورا ( Aloe Vera Gels ) به دست می آید، پس نهایت دقت و وسواس به کار گرفته می شود تا بهترین محصول، با بالاترین عیار ممکن از مواد موثره تولید شود.
        مالکیت ۱۰۰ درصد مزارع آلوئه ورا در ریوگراند ولی ( Rio grande Valley ) در جنوب تگزاس آمریکا و مزارع ۲۶۰۰ هکتاری در جمهوری دومنیکن ( Dominican Republic ) “بزرگترین مزرعه آلوئه ورای جهان” در اختیار کمپانی فوراور لیوینگ است.
        با کنترل و نظارت حداکثری بر مزارع مذکور، تمام عملیات در فصل کاشت: ( انتخاب نهال، کوددهی و بذرپاشی ) و برداشت: ( فرآوری، انبارسازی و تحویل ) توسط کشاورزان انجام می شود. آنها برگ های آلوئه ورا را با دقت و به روش دستی برداشت می کنند. برگ ها پس از برداشت، بسته بندی شده  و ظرف چند ساعت با کشتی به کارخانه منتقل می شوند تا اطمینان حاصل شود که ژل های خالص و تازه، با تمام خواص و کیفیت ذاتی آن از گیاه دریافت می شود.
        کمپانی فوراور به منظور رسیدن به اهداف زیر شروع به فعالیت کرده است:
1– ایجاد زندگی سالم برای تمام افراد بشر 
2– به ارمغان آورردن فوائد ارزشمند گیاه آلوئه ورا ( Aloe Vera ) برای همگان در همه جای دنیا 
3– تهیه کامل ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه از بهترین منابع موجود
4– مشورت صادقانه با کارشناسان در زمینه کسب و کار، بازاریابی و اخذ تصمیمات مناسب 
      این خطوط مشی، از اصلی ترین شعارهای مدیریت کمپانی فوراور به شمار می رود.

کمپانی فوراور امریکا

         در واقع تجهیزات پیشرفته متعلق به کمپانی، در بندر پورتو پلاتو در ایالت تگزاس ( Port of Puerto Plato ) به آنها این امکان می دهد که برگ های بسته بندی شده در مزارع، به محیطی بسته و تحت کنترل انتقال داده شود. به همین دلیل، ژل حاصل بسیار خالص و تازه است و خواص اثربخشی بالائی دارد. برای کنترل علف های  هرز و نیز برای استفاده از کودهای ۱۰۰ درصد طبیعی، از بز و گوسفند به طور سنتی استفاده می شود.
         با تلاش مداوم پژوهشگران کمپانی، فرآیند انحصاری برداشت و غنی سازی آلوئه ورا هر ساله تکامل می یابد تا:
   اولا تازگی ژل آلوئه ورا در بالاترین حد ممکن نگه داشته شود 
   دوما خواص مفید آلوئه ورا در محصولات نهائی به حداکثر برسد
         کلیه مکمل ها و فرآورده های سلامتی فوراور ( Forever Health Products ) بر سه پایه تولید می شوند
   
۱– ژل آلوئه ورا ( Aloe Vera Gel ) 
    ۲– عسل و فرآورده های زنبور عسل ( Bee Products ) 
    ۳– بیش از ۲۰ نوع از گیاهان دارویی طبیعی ( Natural Pharmaceutical plants )

الوئه ورا

       ساختار زیربنائی اصلی کمپانی در دالاس تگزاس قرار دارد و مکان اصلی تمامی عملیات فرآوری محصولات آلوئه ورا است. از همین محل:
   – مزارع تگزاس 
   – مزارع جمهوری دومنیکن
   – تجهیزات  فرآوری در میسیون تگزاس ( Texas mission ) 
   – بیش از ۸ میلیون بشکه ژل آلوئه ورا 
   – خطوط تولید  محصولات              کنترل می شود   
      عملیات فرآوری هشت میلیون بشکه ژل آلوئه ورا در سال ( که هرگز کار ساده ای نیست ) توسط واحد مهندسی شیمی کمپانی، به واسطه بررسی و آنالیز تمام مواد خام تشکیل دهنده محصول انجام می گیرد. میزان PH، غلظت، رنگ، فرم ظاهری، مواد نگهدارنده و میزان اسید اسکوربیک موجود در مواد خام به دقت کنترل و سپس مجوز استفاده از آنها صادر می شود. 
      تمام مراحل کنترل کیفی و کمی، پس از تولید فرآورده ها روی آنها پیاده سازی می شود تا پس از انجام بسته بندی نهائی در بهترین کیفیت به دست توزیع کنندگان و مصرف کنندگان نهائی برسد. برای دریافت اطلاعات و استفاده آسان از طرح تخفیف های ویژه و نیز طرح درآمدزائی این مجموعه تماس بگیرید   
      طبق مقررات خاص کشور آمریکا، برچسب بسته بندی محصولات آرایشی، بهداشتی و خوراکی باید بیشترین جزئیات تشکیل دهنده هر محصول را نشان دهد و این مهم در تمامی محصولات آلوئه ورای فوراور لیوینگ به طور کامل اجرا می شود.

        این کارخانه با مساحت ۲۵ هزار متر مربع، برای تولید مکمل های غذائی ( Nutritional Supplements Products ) بنا شده است. در این کمپانی هر سال بیش از دو میلیارد قرص و کپسول ( Pills & Capsules ) 20 میلیون بطری، دو میلیون جعبه و پنج میلیون پوند ( معادل دو و نیم تن ) مکمل های غذائی ( Supplements ) شامل:
ویتامین ها ( Vitamins ) 
مواد معدنی ( Minerals )  
آمینو اسید ها ( Amino Acids )
     
بیوفلاونوئید ها ( Bioflavonoids ) 
پروتئین ها ( Proteins )               تولید می شود.
        برای دریافت اطلاعات جامع درباره ترکیبات و مواد موثره موجود در گیاه و ژل آلوئه ورا، مطالعه دقیق مقاله های « ترکیبات گیاهی و مواد آلی موجود در گیاه آلوئه ورا » و « خواص درمانی و فواید طبی ژل آلوئه ورا » به قلم دکتر گلزار توصیه می شود
        هر محصولی که از کمپانی فوراور لیوینگ خارج می شود، برابر گواهی های موجود، از بالاترین استانداردهای کیفی تولید برخوردار است. جالب است بدانیم که تمام پنجره های ساختمان کارخانه، به گونه ای طراحی شده اند که هر فرد در صورت تمایل می تواند از نزدیک، بیشتر بخش های کارخانه را رؤیت کند تا مطمئن شود که کمپانی از بهترین مواد خام برای تولید محصولات رویائی فوراور لیوینگ استفاده می کند.
        برای مشاهده گواهی نامه ها، مجوزها، جوایز و افتخارات کمپانی فوراور اینجا کلیک کنید.
به علت وجود دستورالعمل ها و اقدامات کنترلی سختگیرانه، مدیریت معتقد است که محتوای تک تک محصولات همان چیزی است که روی برچسب ها درج شده است. بسیاری از آزمایش های کنترل کیفیت در کمپانی فوراور لیوینگ، آزمایش هائی نیستند که از طرف انجمن دارو و غذای آمریکا ( FDA ) یا سایر نهادهای تصمیم گیرنده اجباری و لازم الاجرا باشند.
        فوراور لیوینگ از سال ۱۹۷۸ محصولاتی را تولید می کند تا به مردم سراسر دنیا کمک کند که زندگی شادتر، بهتر و سالم تری داشته باشند. محصولات مذکور بیش از ۴۳ سال است که در چرخه تولید و فروش قرار دارند. این تجربیات ارزشمند توانسته است مزیتی بلامنازع را برای محصولات و مکمل های غذائی کمپانی فوراور در مقابل رقبا ایجاد کند. تمام مراحل تهیه محصولات از جمله:
کاشت و برداشت آلوئه ورا
– پرورش و نگهداری کندوهای زنبور عسل
– تولید و فرآوری مکمل های غذائی، تثبیت و ماندگار کردن آنها در کارخانه ها
– بسته بندی، حمل و نقل و توزیع               همگی در مالکیت کمپانی است
        محل استقرار مدیریت کمپانی فوراور لیوینگ ( هماهنگ کننده نمایندگی های کمپانی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان ) در ایالت آریزونای آمریکا ( Arizona ) قرار دارد. بستگی به سیاست های اقتصادی کشور دریافت کننده محصولات، قوانین و مقررات موجود برای بعضی از خدمات از جمله زمان گارانتی محصول، زمان برگشت پول به مشتری، مدت گارانتی تعویض محصولات برای توزیع کنندگان، با یکدیگر ممکن است تفاوت هائی داشته باشند.
             فرآورده های کمپانی forever نیازی به تبلیغ، تمجید و بزرگ نمائی ندارند، کیفیت فوق العاده و رضایت مصرف کننده بهترین تبلیغ است

                                                          کمپانی فوراور لیوینگ آمریکا در ایران نماینده رسمی و غیر رسمی ندارد