نت ورک مارکتینگ بهترین شغل خانگی
       آنچه مسلم است، در دنیا تمایل روز افزون به داشتن شغل خانگی رو به افزایش است. مردم در سراسر دنیا به تدریج به اهمیت این موضوع پی برده اند که صاحب کار خود و ارباب خودشان باشند.
       پائول گتی ( J.Paul Getty ) سال ها پیش گوشزد کرده است که برای کسب موفقیت واقعی در زندگی، باید صاحب کار خودمان باشیم و این زمانی به دست می آید که محل انجام کار، همراهان در محیط کار، کیفیت کار و درآمد حاصله تحت کنترل ما باشد! ( شما در حال مطالعه مقاله “نت ورک مارکتینگ بهترین شغل خانگی” هستید )
       بزرگان علم اقتصاد و کاریابی و جامعه شناسان معتقدند که بهترین و آسان ترین راه برای شروع یک کار خانگی، نت ورک مارکتینگ است. مردم در سراسر دنیا به طور مستقیم و غیر مستقیم، به واسطه خرید محصولات از کسانی که کارشان نت ورک مارکتینگ است، با این تجارت سر و کار دارند. نت ورک مارکتینگ، امروزه در بیش از ۸۰ کشور جهان رواج دارد. هر هفته بیش از ۱۵۰۰۰۰ نفر در سراسر جهان به شاغلان در این صنعت اضافه می شود.
       تاد اسمیت، نت ورک مارکتر در کمپانی Rexall Show Case International ( تولید کننده انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و غذایی ) می گوید: بیشتر مردم به علت بالا بودن هزینه ها در پایان ماه، پولی برایشان نمی ماند که بتوانند هزینه های دیگری را تامین کنند و چون شغل تمام وقت آنها جوابگوی تمام نیازشان نیست، در کنار آن به کسب و کار موقت می پردازند.
       در این میان نت ورک مارکتینگ به سه علت مهم زیر، همیشه مورد توجه این دسته از افراد قرار گرفته است: 
   ۱- پایین بودن ریسک تجاری
   ۲- نیاز نداشتن به سرمایه گذاری انبوه
   ۳- داشتن پتانسیل درآمدی بالا

   به این واقعیت فکر کنید!!!

  • بسیاری از مردم روی لبه تیغ زندگی می کنند، آنها همیشه منتظر حقوق ماه بعد هستند تا مخارج ماه قبل را جبران کنند.
  • دلیل بحران های اقتصادی در کشورها شاید این است که سیستم آموزشی و تحصیلی آنها، نتوانسته است برنامه واقعی مالی و اقتصادی برای دانش آموزان فراهم کند.
  • تعداد کسانی که به شکل رسمی زیر خط فقر زندگی می کنند در حال افزایش است .
  • در زمان رکورد اقتصادی، کارآفرینی شکوفا می شود.
  • صاحبان نظران، راه اصلی حل مشکل بحران اقتصادی را شروع تجارت های شخصی می دانند.
         دکتر رابرت کیوساکی ( Robert Kiyosaki ) مولف کتاب مشهور ( پدر پولدار، پدر بی پول ) در کتاب “تجارت در قرن ۲۱” و مقدمه نت ورک مارکتینگ بهترین شغل خانگی، در رابطه با امنیت شغلی چنین می نویسد:
         طبق پژوهش های مجله USA Today بیست درصد آمریکایی ها بر این باورند که وضعیت اقتصادی دنیای امروز، بزرگ ترین بحران در زندگی شان به شمار می آید. درآمد شما همیشه در خطر است و این چیزی نیست که به دوره خاصی از اقتصاد مربوط باشد. بارها گفته ام که دیگر چیزی به نام شغل امن وجود ندارد. تنها راه رسیدن به امنیت شغلی این است که آینده تان را خودتان بسازید.
         اگر گمان می کنید که می توانید به بالا و پایین رفتن بازار سهام برای رسیدن به سود دل ببندید، ممکن است زندگی تان را از دست بدهید. اگر بازار سهام دوباره مثل سال ۱۹۸۵ سقوط کند چه اتفاق خواهد افتاد؟!!!
         در دهه ۵۰ روزنامه ها، یکی از جملات رئیس شرکت جنرال موتورز ( General Motors ) بزرگترین شرکت خودروسازی آمریکایی در آن زمان را به عنوان “شعار” برای سال ها چاپ کردند:
         تا زمانی که جنرال موتورز زنده است مردم آمریکا زنده اند. همگی دیدیم که در سال ۲۰۰۹ جنرال موتورز ورشکسته شد!!!
         ( “امنیت شغلی” بزرگترین شوخی خنده دار زمان حاضر است )
         در دوران سخت اقتصادی، عده ای به ثروت های کلان می رسند. در طی دوران شکوفایی اقتصادی نیز عده ای ورشکسته می شوند و تمامی ثروت خود را از دست می دهند. مسئله، وضعیت اقتصادی نیست. این خود شمائید که مهم هستید.
  • آیا از فساد در دنیای اقتصادی عصبانی هستید؟
  • آیا از بانک ها و دولت عصبانی هستید؟
  • آیا از دست خودتان عصبانی هستید که چرا زودتر دست به کار نشدید؟ 
    زندگی سخت است!! پرسش این است که شما در این مورد چه کار می کنید؟
         نق زدن و ایراد گرفتن کاری از پیش نمی برد. اگر آینده خوبی می خواهید، خودتان باید آن را بسازید. اگر می خواهید آینده تان تضمین شده باشد، باید منبع درآمدی تان را تضمین کنید. باید صاحب کسب و کار خودتان باشید. دوران آشفتگی اقتصادی، دقیقا همان دورانی است که کارآفرینی شکوفا می شود!!
         کارآفرینان واقعی به وضع اقتصادی اهمیت نمی دهند. آنها دائما در حال آفریدن محصولات بهتر و شیوه های کارآمدتر هستند. بنابر این کسانی که می گویند فرصت ها از دست رفته اند، افرادی بی عرضه اند!!

      کارآفرینان امروز، به دنبال تجارت های کوچک شخصی هستند. دکتر کیوساکی در ادامه به نکته مهمی اشاره می کند!! ۷۲% آمریکایی های بالای ۱۸ سال ترجیح می دهند برای خودشان کار کنند تا اینکه جایی استخدام شوند. آنها دوست دارند بیشتر، روی زندگی شان کنترل داشته باشند. بیشتر با خانواده شان زمان بگذرانند و در خانه شان کار کنند.
      او سپس اضافه می کند: نتورک مارکتینگ، کسب و کاری است که خیلی وقت ها می توانید با زمان و تلاش بیشتر در آن سرمایه گذاری کنید. نکته ارزشمند در نتورک مارکتینگ این است که شما را توانمند می کند تا به دنبال رسیدن به آرزوهای بزرگ تان تلاش کنید. به شما انگیزه می دهد تا آرزوهای بزرگ داشته باشید. باعث می شود آرزوهای بزرگتر را در ذهن تان بپرورانید.
      نتورک مارکتینگ به شما نوع فکر کردن، تجربه کردن و توان تصمیم گیری را هدیه می دهد. فقط کافی است که ذهن تان را از “نمی توانم” به “می توانم” تغییر دهید و به جای تسلیم شرایط بودن، سرنوشت زندگی تان را خودتان در اختیار بگیرید. مهم ترین دلیل تان برای پیوستن به شرکت های نتورک مارکتینگ، آموزش و فراگیری تجارت در دنیای واقعی و رشد شخصی تان باشد.
      در این رشته، مهم نیست که نام شما چیست. در کدام دانشگاه تحصیل کرده اید و یا حتی به دانشگاه رفته اید. درآمدتان چقدر است. مرد هستید یا زن. چقدر معروف هستید. چقدر باهوش هستید. مهم این است که بدانید چقدر برای یادگیری آماده اید، چقدر آماده اید تا رشد کنید و چقدر پشتکار و صبر دارید!!!