اهمیت و نقش مکمل های غذائی در زندگی روزمره افراد

  ویژگیهای مهم مکملهای فوراور
      آیا شما هم معتقدید که؟
 ” همه افراد در دنیا می خواهند بهتر به نظر برسند و یا احساس بهتری داشته باشند  
       بیش از دو دهه است که انجمن های پزشکی و بهداشتی در گوشه و کنار جهان معتقدند
:
   “بیشتر مردم در رژیم غذائی روزانه ( Daily Diet ) خود به مقدار کافی ویتامین ها ( Vitamins ) را مصرف و یا دریافت نمی کنند”
       آنها معتقدند که بزرگسالان باید از مکمل های غذائی ( Nutritional Supplements ) حاوی:
– ویتامین ها و پروتئین ها
– آنتی اکسیدان ها (
Antioxidants )
مواد معدنی (
Minerals )
 استفاده نمایند. این مطلب نشان دهنده اهمیت و تحول شگرف در دیدگاه تیم های پزشکی و بهداشتی  جوامع امروزی نسبت به فواید مکمل های غذائی است. آمارهای موجود راجع به سهم مصرف مکمل ها در گروه های مختلف مردم، واقعیت های شگفت انگیزی را به ما نشان می دهد :
  مردان 64% / پزشکان 72% / پرستاران 69% / زنان 74% / داروسازان 86 % / متخصصین تغذیه و رژیم 96%
       جالب است بدانیم که بیشترین سهم فروش در صنعت محصولات سلامتی و زیبائی، مربوط به بخش محصولات کنترل وزن ( weight control products ) و پس از آن محصولات بهداشتی شخصی و پوست ( skin & personal Care products ) بوده است.

مکملهای فوراور نیچرمین
مکملهای فوراور
مکملهای فوراور توت ژل
مکملهای فوراور آرکتیک-سی
سرم جوان ساز فوراور
کلیک کنید
قبل
بعدی
 مهم ترین ویژگی مکملهای فوراور و سایر فرآورده های ساخت کمپانی عبارتند از:        1- همگی بر پایه: 1- ژل آلوئه ورا ( Aloe Vera gel ) 2- عسل و فرآورده های زنبور عسل ( Bee Products )     3- گیاهان دارویی ( Pharmaceutical plants )         ساخته شده اند         2- تولید همه محصولات، فرآورده ها و مکملهای فوراور اعم از مکملهای غذائی، محصولات کنترل وزن، محصولات مراقبت کننده از پوست و مو ( hair & skin Care products ) فرآورده های نوشیدنی ( Aloe Vera  drinks ) و روغن های طبیعی ( Natural oils ) از مزرعه تا منزل ( Farm to home ) به طور کامل توسط کمپانی انجام می شود و مواد اولیه کاملا از منشاء طبیعی و گیاهان تهیه می شوند         3- کلیه مکملهای فوراور و محصولات کمپانی از ژل درون برگ های گیاه آلوئه ورا گونه باربادنسیس میلر( Barbadensis miller ) استخراج می شوند. این گونه از گیاه، قدرت آرام بخشی روان و اثرات درمانی و بهبودی بیشتری دارد.        4- میزان یا درصد ژل آلوئه ورای استفاده شده در محصولات بسیار مهم است. در اکثر محصول های تجاری موجود در بازار و به استناد برچسب آنها، تنها مقداری محدود از ژل آلوئه ورا استفاده شده و یا به اضافه کردن چند قطره ژل بسنده شده است. در حالی که در محصولات کمپانی و مکملهای فوراور آمریکا ( Forever Living Products ) ابتدا ساخت محصولات با ژل آلوئه ورای صد درصد تثبیت شده شروع و سپس مخلوطی از سایر مواد جانبی لازم به آن اضافه می شود. این واقعیت را می توان در اکثر محصولات و مکملهای فوراور از جمله شامپو ( Shampoo ) ژل دندان ( Tooth paste ) کرم ها ( Creams ) نوشیدنی ها ( Drinks ) صابون مایع ( Liquid Soap ) مشاهده کرد. بنابر این ژل آلوئه ورای  صد درصد تثبیت شده، ترکیب اصلی در اکثر محصولات یا مکملهای فوراور است.        5- محصولات و مکملهای فوراور فقط از ژل داخلی برگ ها  تشکیل می شوند. در کمپانی ابتدا با روش های منحصر به فرد، ژل داخلی از برگ ها جدا و سپس در فرآیند تثبیت، قدرت و خلوص ژل حفظ می شود. این روش استخراج خاص و فرمولاسیون ویژه، از اختراعات ارزشمند کمپانی است و شماره ثبت اختراع دارد. یکی از ویژگی های مهم گیاه آلوئه ورا جذب سموم است. بنابر این گیاه در طول پرورش، رشد و برداشت نباید هرگز در معرض آلودگی های شیمیائی محیطی و یا کودهای شیمیائی قرار گیرد تا بتواند برای مصرف سالم بماند. کمپانی فوراورلیوینگ بر همین اساس، تمام گیاهان داروئی، گیاه آلوئه ورا، تمام کندوها و زنبورهای عسل  را در مناطقی با حداکثر فاصله از آلودگی های شهری نگهداری می کند. در پرورش گیاهان و آلوئه ورا در این کمپانی، استفاده از کودهای شیمیائی و آفت کش ها ممنوع است.
مکمل ویتولایز مردان
مکمل آی ویژن فوراور
مکمل بی پروپولیس فوراور
قبل
بعدی

        کمپانی فوراور آمریکا اولین کمپانی در جهان است که به واسطه تولید ژل تثبیت شده آلوئه ورا با فرمولاسیون منحصر به فرد، اولین تائیدیه از سوی « کمیسیون جهانی مطالعات آلوئه ورا » ( IASC International Aloe Science Council ) را دریافت کرده است.
        همه ترکیبات، مکملهای فوراور و فرآورده های ژل آلوئه ورای تولید شده در این کمپانی، بدون شکر، پارابن و گلوتن هستند. برای مشاهده سایر گواهی نامه ها، مجوزها، جوایز و افتخارات کمپانی فوراور اینجا کلیک کنید.