iranianforever
پیام تندرستی فوراور, در باره فوراور, مقالات

نوشیدنی بری نکتار فوراور

تصویر نوشیدنی بری نکتار فوراور
نکتار فوراورنوشیدنی بری نکتار فوراور
بخشی از کاربردهای نوشیدنی بری نکتار فوراور (کد 034 ) همانند خواص عمومی گروه نوشیدنی های خالص ژل آلوئه ورای کمپانی فوراور است.
در این یادداشت سعی شده است که مهم ترین کاربردهای ژل بری نکتار فوراور بیان شود.
قبل از مصرف داروها و مکمل ها با داروسازان، رایگان مشورت نمائید. برای دریافت مشاوره در باره مکمل ها و داروها با این مدیریت تماس بگیرید.
برای دریافت اطلاعات و استفاده آسان از طرح تخفیف های ویژه و نیز طرح درآمدزائی این مجموعه تماس بگیرید

 – نوشیدنی بری نکتار فوراور یکی از دو منبع طبیعی و کمیاب ویتامین 12 یا ( Cyanocobalamin ) در طبیعت است. بنابر این نوشیدنی بری نکتار در موارد جبران کمبود ویتامین B12 بدن در شرایط مختلف از جمله دوران نقاهت پس از بیماری ها مصرف می شود.
  ژل بری نکتار به جهت داشتن مواد متنوع ریزمغذی، برای کاهش علائم و کمک به بهبود بیماری های گوارشی از جمله زخم های معده و روده، سوء هاضمه، بواسیر ( Hemorrhoid ) یبوست، دل پیچه، آپاندیس ( Appendicitis ) اسهال خونی و مزمن، سوزش سردل، برگشت اسید معده به مری مصرف می شود.
  نوشیدنی خالص بری نکتار به طور گسترده برای کمک به بهبودی سریع تر بیماری های پوستی از جمله سوختگی های سطحی، یخ زدگی، سرمازدگی، آفتاب سوختگی، اگزما، زونا، عفونت های قارچی، پسوریازیس، تب خال، زگیل های پوستی و تناسلی و اختلالات کراتین پوست استفاده می شود.
  بری نکتار برای ترمیم سریع، جوان سازی، مرطوب کنندگی، نرم کنندگی، رفع چروک، حفظ طراوت و درخشندگی پوست مصرف می شود. این ژل ارزشمند، برای تسکین التهاب و درد و کمک به فروکش کردن عفونت های اندام و مجاری ادراری، تناسلی و کلیه، از جمله در التهاب پروستات، مثانه، تخمدان، رحم و همچنین در بیماران دیالیزی به شکل گسترده مصرف می شود
  بری نکتار خالص فوراور با افزایش اکسیژن رسانی به سلول های پوست سر، تغذیه فولیکول های مو، کاهش دادن استرس و هیجانات روحی و ایجاد PH مناسب، در افزایش رشد مو، کاهش علائم شوره و خشکی پوست سر موثر است.
مطالعه مقاله « خواص درمانی و فواید گیاه آلوئه ورا » توصیه می شود.
        بری نکتار با داشتن اثرات ضد التهابی و کاهش درد، به کم کردن التهاب دهان و لثه، مفاصل، گوش میانی، تاندون ها و بافت همبند کمک می کند و درد ناشی از کشیدگی های عضلانی، آرتریت، کوفتگی ها، ورم مفاصل و واریس را به شکل موثری کم می کند.
      اثر سم زدایی نوشیدنی بری نکتار در بدن ( Detoxification ) شگفت انگیز است. پاک سازی اندام های مختلف بدن ( از جمله کبد، کلیه ها، کیسه صفرا و لایه درونی پوست ) از مواد مضر ناشی از مصرف دخانیات، داروهای سنتتیک، سموم کشاورزی، آلاینده های هوا و فلزات سنگین با مصرف ژل بری نکتار به وضوح دیده شده است.
      بری نکتار آلوئه ورای فوراور با افزایش اکسیژن رسانی به بافت های بدن به افزایش سرعت جذب کلسیم و کنترل میزان کلسترول LDL و TG خون کمک می کند و در بیماری های تصلب شرائین و پوکی استخوان مصرف می شود.
     – فعالیت آنتی اکسیدانی نوشیدنی بری نکتار آلوئه ورا مدیون داشتن ویتامین های A, B, E, C و عنصر زینک ( روی ) است که با خنثی سازی رادیکال های آزاد مضر در بدن، به سلامتی و تندرستی انسان کمک می کنند. خواص آنتی اکسیدانی بری نکتار به واسطه وجود ترکیبات زغال اخته، چندین برابر ویتامین سی است. 
     – نوشیدنی بری نکتار با داشتن ماده پروآنتوسیانیدین ( Proanthocyanidine ) موجود در زغال اخته، برای کمک به پاک سازی مجاری ادراری، پاک سازی رحم و تخمدان در بانوان و پروستات در آقایان به کار می رود. کوئرستین ( Quercetin )  یک فلاونوئید با ساختار پلی فنول است و در بیشتر میوه ها، سبزی ها و سیب وجود دارد. کوئرستین، آنتی اکسیدان قوی و با ارزشی است که برای تقویت پوست و مو، بهبود عملکرد کبد، کنترل اشتها، کاهش سایز شکم و پهلو بسیار موثر است.
      نوشیدنی بری نکتار آلوئه ورا به پیشگیری از پوسیدگی دندان ها، رفع بوی بد دهان، کاهش التهاب مخاط حفره دهان و تقویت لثه ها به طور موثری کمک می کند.    
          مصرف ژل بری نکتار آلوئه ورا در بیماری های دستگاه مجاری ادراری و تناسلی
     –
ژل بری نکتار به واسطه هدایت گردش خون به طرف حفره لگنی در بانوان به تحریک قائدگی های متوقف شده، رفع بی نظمی های قائدگی و کاهش التهاب واژن کمک می کند. در مردان مصرف بری نکتار آلوئه ورای فوراور، کاهش التهاب پروستات، تقویت قوای جنسی و افزایش تولید اسپرم را به دنبال دارد.    
 
    جلوگیری از فعالیت یون های اگزالات در خون و کلیه و کاهش ساخت سنگ های کلیوی از اثرات سودمند نوشیدنی بری نکتار آلوئه ورا است. یون های اگزالات در برخی از نوشیدنی ها مثل چای و قهوه دیده می شوند.
      نقش موثر آلوئه بری نکتار در کاهش استرس، رفع سردردهای میگرنی، کاهش علائم پارکینسون و افسردگی، پس از مصرف بری نکتار مشاهده شده است.
      مواد مؤثره موجود در بری نکتار آلوئه ورا با کمک به تولید بیشتر فاکتورهای مدافع ایمنی بدن در مقابل عوامل بیماری زا، به افزایش مقاومت بدن، ایمنی عمومی و نرمال شدن متابولیسم کمک می کنند و به طور گسترده در بیماری های ام اس ( Multiple Sclerosis ) و سایر بیماری های اتوایمون مصرف می شوند.
           اثرات مفید مصرف آلوئه ورا بری نکتار در بهبود عملکرد قلب و عروق خونی:این نوشیدنی با کمک به کاهش تولید پروستاگلاندین ها ( Prostaglandin E2 )
( که در انقباض عروق و تجمع پلاکت در رگ ها نقش دارند )
در کاهش بروز سکته قلبی، بهبود عملکرد قلب و عروق 
 و پایداری فیزیکی بدن به بیماران کمک می کند.

ترکیبات، مکمل ها و فرآورده های حاوی ژل آلوئه ورای فوراور به جهت داشتن مواد مغذی و ترکیبات متنوع سودمند، به عنوان یک فرآورده چند منظوره طبیعی برای بدن عمل می کنند! ( خاصیت آداپتوژنیک ) به این معنی که افراد مختلف برحسب نیاز فیزیولوژیک، طبیعت و مشکلات تندرستی خود به ترکیبات و مواد مغذی موجود در فرآورده، از خواص ژل آلوئه ورا بهره مند می شوند.

    کاربر گرامی!
هشدار!! پیشینه درخشان و نتایج بسیار مثبت حاصل از مصرف مکمل های غذایی و فرآورده های آرایشی و زیبائی فوراور و نیز توصیه های خیرخواهانه دوستان برای مصرف آن ها، نمی تواند دلیل منطقی برای مصرف بی رویه مکمل های یاد شده، بدون مشورت با پزشکان و داروسازان باشد. پرسش گر باشید و از ما مشاوره رایگان بگیرید.
    توجه فرمائید!!!
کلیه محصولات و فرآورده های مورد بحث در این وب سایت، هیچگونه ادعایی در امور تشخیص، تسکین، تخفیف علائم، درمان یا پیشگیری از یک بیماری معین یا گروهی از بیماری ها ندارند. در صورتی که شما مشکوک به هر نوع بیماری هستید و یا فکر می کنید علائم عمومی مربوط به یک بیماری معین را دارید، توصیه می شود قبل از مصرف هر نوع از مکمل ها و محصولات خوراکی از هر برند، با مدیریت و پزشک داروساز این مجموعه  (دکتر گلزار) مشورت نمائید.

مطالب مرتبط

اصول تغذیه قبل از بارداری

نجف گلزار
3 سال قبل

ویژگیهای مهم مکملهای فوراور

نجف گلزار
4 سال قبل

قندها و گلیکوپروتئین ها در ژل آلوئه ورا

نجف گلزار
3 سال قبل
خروج از نسخه موبایل