عضو شوید !
اخبار داغ

قوانین و مقررات وب سایت

همزمان با گسترش شگرف و شتابان در عصر گسترش ارتباطات و بدنبال آن قرار گرفتن داده ها و اطلاعات عمومی و خصوصی کاربران در فضای مجازی،تدوین شرایط،قوانین و مقررات استفاده از سایت ها ضروری می نماید.در این صورت است که بشریت در قرن حاضر و در انبوهی از دیتاها قادر است تعاملات خود را با موفقیت ادامه دهد و تجارت خود را در ارتباط با مشتریان گسترده تر سازد.لازمه این موفقیت نیز ایجاد اعتماد با شفاف سازی حقوق و تعهدات طرفین است. شرایط و قوانین استفاده از وب سایت در واقع مجموعه ای از قواعد و مقررات است که کاربران و بازدیدکنندگان یک سایت قبل از دسترسی به کالاها و خدمات آن سایت باید با آن موافقت نمایند.
ضرورت های داشتن قوانین و شرایط مشخص برای وب سایت: جلوگیری از سوء استفاده از وب سایت اعلام مالکیت تمام و کمال بر وب سایت(وب سایت و تمامی محتوای درج شده در آن) ازجمله ممنوعیت کپی برداری و حفظ نکردن حقوق مالکیت معنوی وب سایت اعمال قدرت در برابر نقض کنندگان قوانین بواسطه جلوگیری از ادامه حیات حساب کاربری ناقضین قوانین و انسداد و محرومیت محدود کردن مسئولیت های موسس سایت ازطریق شفاف کردن ،روشن کردن و محدود کردن وظایف و تعهدات مسئولیت های طرفین(کاربران و موسس وب سایت) تعیین قواعد و قوانین حاکم بر طرفین و مرجع داوری کننده در ارتباط با پیدایش اختلافات احتمالی بین طرفین مالک و کاربران در ارتباط با مواد و مفاد و مفامین دستورالعمل
_تغییر مفادر در طول زمان و لزوم اطلاع رسانی تغییرات به طرفین به منظور احترام به کاربران شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت های فروشگاه اینترنتی

قوانین عمومی

روزهای کاری دفتر: شنبه تا پنج شنبه هرهفته بجز تعطیلات رسمی اعلام شده از طرف دولت ساعت کار استفاده از سایت برای سفارش و ثبت آن (۹ صبح تا ۱۴ ظهر)
مگر اینکه استثنایی توسط مدیریت وب سایت اعلام شود.
کلیه محصولات و فرآورده های وب سایت، که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده یا کاربر برسند همگی دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند. تصاویر محصولات در وب سایت جهت اطلاع و کمک به کاربران است. هرگاه در پاره ای موارد محدود محتوای وب سایت(توضیحات ویژه مختص هر فرآورده) با جرئیات مندرج روی برچسب کالای اصلی مغایرت داشته باشد، ملاک اصلی مشخصات کالا مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
درصورت اعلام ایراد مربوط به محصولات وب سایت توسط کاربران،کارشناسان بخش خدمات پس ازفروش ایراد مواجه شده را بررسی و بدقت کنترل می کنند و در صورت تایید وجود ایراد در کالا اقدامات بعدی بسرعت انجام می شود. مسئولیت آسیب های فیزیکی به کالا که توسط شرکت حمل و نقل طی فرآیند انتقال ایجاد شده باشد برعهده مدیریت فروشگاهی نخواهد بود. برعهده شرکت ارائه کننده خدمات حمل (پست ویژه اکسپرس پست بار). اطلاعاتی که برای هر فرآورده و محصول در این وب سایت درج شده است صرفا برای اطلاع رسانی و آگاهی کاربران و بازدیدکنندگان از وب سایت است و به هیچ عنوان نشان دهنده مشاوره نیست. کاربران عزیز در صورت تمایل به خرید محصولات و قبل از استفاده از آن ها، برای کسب اطلاع کامل و حرفه ای و دریافت مشاوره
۱- به اشکال مختلف ازجمله ایمیل،تلفن همراه و پیامک با گروه مشاورین مجموعه دکتر گلزار شیراز تماس بگیرند. ۲– با متخصص و یا پزشک خانوادگی خود تماس بگیرند.
نقطه نظرات، کامنت ها و سایر مطالبی که کاربران محترم در خصوص اثرات مثبت و فواید فرآورده در نقاط مختلف وب سایت درج می کنند طبیعتأ تجربه یا اطلاعات شخصی افراد محسوب می شود و برای مدیریت مجموعه و خود افراد مذکور مسئولیتی ایجاد نمی کند. مجموعه فور اور شیراز مسئولیتی در مقابل اطلاعات مندرج روی برچسب فرآورده ها ندارد و مسئولیت این مطالب برعهده کمپانی تولید کننده است.
چنانچه خریداران فرآورده های معرفی شده در این وب سایت بعلت عدم آگاهی و اطلاع از مصرف فرآورده و یا به علت ناتوانی در استفاده صحیح از محصولات آرایشی و بهداشتی، دچار خسارت به خود یا محصول شوند مجموعه فدوشگاه اینترنتی هیچ مسئولیتی در قبال این خسارت نخواهد داشت.
کاربران محترم و خریداران کالا در صورت تغییر در مشخصات فردی از جمله ایمیل،تلفن آدرس سکونت موظفند هرگونه تغییر را به اطلاع مدیریت سایت برسانند.بدیهی است در صورت وجود ایراد و اشکال در آدرس و تلفن یا مبهم بودن آن ؟؟؟ که توسط مدیریت فروشگاه در ارائه خدمات و ارسال بار و یا کالای خریداری شده خللی یا اشتباهی ایجاد شود مدیریت وب سایت مسئولیتی در خصوص مشکلات پیش آمده و خدمات ارائه شده ندارد و کاربر مسئولیت خسارات ایجاد شده احتمالی را برعهده خواهد داشت. توهین به پرسنل و مجموعه فروشگاه اینترنتی و بازرگانی دکتر گلزار تخلف محسوب می گردد حق کامل ارائه خدمات،مسدود سازی حساب کاربری کاربران خاصی و همچنین پیگیری قانونی از طریق مراجع ؟؟؟ صلاح برای مدیریت مجموعه محفوظ است.

تعاریف اصطلاحات

فور اور شیراز لازم می داند که به هدف افزایش آگاهی کاربران ارجمند و جلوگیری از ایجاد هرگونه سوء تفاهم،تعاریفی از مهمترین اصطلاحات بکار رفته در این بخش از وب سایت را به عزیزان ارائه نماید:
*مشتری یا کاربر: به فردی اطلاق می شود که بواسطه اطلاعات صحیح فردی خود، به ثبت نام در این وب سایت اقدام کرده و می تواند به ثبت سفارش کالا یا هرگونه استفاده از خدمات وب سایت فور اور شیراز تحت شرایط، ضوابط و مقررات وب سایت اقدام نماید.
همچنین از آنجا که فروشگاه اینترنتی ایرانیان فور اور یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است برای قوانین تجارت الکترونیک، مشتری یا معرف کننده هر فردی است که به منظوری جز تجارت و یا شکل حرفه ای اقدام به دریافت خدمات و یا خرید کالا می نماید.
*فروشنده: شخص حقیقی و مالک تمام حقوق مادی و معنوی وب سایت فور اور شیراز است که محصولات خود را(و یا برخی از فروشندگان دیگر که با وب سایت فور اور شیراز همکاری می کنند) بواسطه فروشگاه اینترنتی در بستر وب سایت بصورت آن لاین مورد اشاره به فروش می رساند.
اعتبار سایر فروشندگان مورد اشاره توسط مجموعه فور اور شیراز بررسی و مدارک مورد نیاز از آنها اخذ می شود.
_ مسئولیت های کیفیت،محتوا،قیمت،خدمات پس از فروش وسایر شرایط فروش برعهده فوشندگان است.

تعهدات کاربران

شما به عنوان عضو وب سایت می پذیرید که از موارد زیر پیروی می کنید. استفاده شما از وب سایت مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده در وب سایت ها ممنوع نشده باشد. شما مسئولیت فردی برای حفاظت از محرمانگی رمز و یا آدرس ایمیل خود را دارید.استفاده از گذر واژه شما توسط هرشخص دیگر ممکن است منجر به لغو سریع دسترسی شما توسط وب سایت گردد.
هرگونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی شما بوسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالت حقیقی و حقوقی اکیدا ممنوع است و شما می پذیرید که بلافاصله این مجموعه را از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا آدرس ایمیل خود و یا هرگونه نقص امنیتی که از آن آگاه شوید مطلع نمایید. دسترسی و استفاده از این وب سایت محدود،غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط شما می باشد و صرفا براساس اهدافی است که ارائه خدمات را توسط این شرکت فراهم می کند.
– باتوجه به اینکه درج تبلیغات تجاری یا لینک های وابسته، انواع یادداشت ها و درخواست های بدون مجوز و بدون هماهنگی با مدیریت مجموعه در این وب سایت مطلقا ممنوع است. لذا شما می پذیرید که درصورت انجام موارد فوق توسط مدیریت مجموعه از وب سایت حذف می شود. ممکن است در صورت تکرار موارد فوق الذکر، ارائه خدمات به شما از طرف وب سایت قطع شود.
بدیهی است حق انجام اقدامات قانونی مقتضی توسط مدیریت وب سایت درصورت استفاده غیرقانونی و غیرمجاز از وب سایت توسط کاربران برای مدیریت محفوظ است.

کاربران برابر مقررات کپی رایت و حق معنوی، متعهد می شوند که بدون دریافت اجازه کتبی حق کپی کردن از کلیه محتوای وب سایت و فروشگاه، محصولات و خدمات درج شده را ندارند. مواردی که استفاده از مطالب و محتوای این وب سایت توسط کاربران غیرمجاز است: برای استفاده و پیشبرد اهداف غیرقانونی در کشور برای محبور کردن دیگران برای مشارکت در انجام هرگونه امور غیرقانونی برای استفاده جهت نقص مقررات مختلف داخلی و بین المللی برای اقدام به نقص حقوق مالکیت معنوی این وب سایت و یا نقص حقوق مالکیت معنوی دیگران برای اقدام به مواردی مثل تبعیض، سوء استفاده، آسیب، خسارت و توهین به افراد حقیقی و حقوقی و استفاده از ابزارهایی مثل جنسیت، گرایش های جنسی، مذهبی، دینی، قومیت، نژاد، سن، ملیت یا ناتوانی های جنسی و ذهنی برای ارسال اطلاعات نادرست یا گمراه کننده به دیگران جهت استفاده برای آپلود یا انتقال ویروس ها،کدهای مخرب و کارکردهای مخرب برای این وب سایت یا سایر وب سایت ها و اینترنت بمنظور جمع آوری و یا ردیابی اطلاعات شخصی دیگران و استفاده غیرمجاز از این اطلاعات برای اقدام به هر نوع عملکرد ناخوشایند، غیر عرضی و غیر اخلاقی برای استفاده به نیت دخالت در سرویس های امنیتی مکررا اعلام می دارد که حق مدیریت وب سایت و مجموعه برای قطع دسترسی و قطع استفاده از خدمات توسط کاربران خاصی محفوظ است.

ثبت نام برای استفاده از وب سایت

در ابتدا بعنوان کاربر جهت دسترسی به وب سایت ثبت نام بفرمائید. در بخشی از فرآیند ثبت نام، ممکن است که شما برخی اطلاعات شخصی خود را وارد کنید از جمله نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و آدرس محل سکونت. بنابراین شما متعهد می شوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به مجموعه بازرگانی ارائه می کنید دقیق، جدید و صحیح است.
زمانی که فرآیند ثبت نام تکمیل می شود شما عضو وب سایت محسوب می شوید و محدودیت ها‌، شرایط و ضوابط وب سایت را می پذیرید و به عنوان یک عضو دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا می شود.
*تذکر: شما در شرایط به شرح زیر مجاز به استفاده از وب سایت و یا پذیرش ضوابط نیستید. ۱- زمانی که هنوز به سن قانونی برای انعقاد قرارداد با این مجموعه نرسیده اید. ۲- شما فردی هستید که مطابق قوانین کشور و یا سایر کشورها و هرکشوری که در آن ساکن هستید یا از خدمات وب سایت در آن استفاده می کنید، از دریافت خدمات منع شده اید.
اطلاعات شخصی شما در وب سایت مجموعه توسط سیاست های حریم خصوصی مدیریت می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر این قسمت را مطالعه فرمایید. کلیک کنید.
نکات مهم
انتخاب نام کاربری: شناسه های دربرگیرنده کلمات زشت و ناپسند یا مشابه نام مدیران سایت یا کلمات و الفاظی که دربرگیرنده توهین و بی احترامی به اقوام مذاهب ادیان و نژاد و زبان می باشد حذف می شوند. هر کاربر مجاز به فقط استفاده از یک شناسه کاربری فعال می باشد. بدیهی است در صورت مشاهده استفاده از چند شناسه توسط کاربران و رفتار مغایر با قانون شناسه مسدود می شود.

شرایط و مقررات درج شده:

انتقادات و پیشنهادات نظرات کاربران:
بطور کلی اهداف مورد نظر مجموعه برای ایجاد این بخش شامل:
۱- بیان تجربیات مختلف توسط کاربران مصرف کننده فرآورده ها

۲- تجربه خرید و دریافت خدمات زیرمجموعه
۳- آشنایی کاربران به مزایا و خصوصیات مثبت و سودمند محصولات فور اور از زبان مصرف کنندگان بنابراین :

۱- برابر قوانین موجود،کاربران می توانند در چهارچوب شرایط و قوانین وب سایت نظرات، تجربیات، انتقادات مثبت و منفی خود را به اشتراک بگذارند و پس از بررسی و تائید توسط کارشناسان مجموعه آن را مشاهده کنند. این مجموعه همچنین در قبال صحت و درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این بخش توسط کاربران هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
۲- نمایش نظرات کاربران در همه بخش های وب سایت بمفهوم صحت و یا تائید مطلب مذکور توسط وب سایت نمی باشد. بنابراین بدیهی است که این مطالب نمی تواند مبنای انتخاب فرآورده و نهایتا تصمیم گیری برای خرید و یا استفاده از محصول باشد. شرایط:

۱- مطالب مورد اشاره باید به فارسی روان نوشته شود.
۲- رعایت اصول نگارشی و دستور زبان فارسی داشتن عنوان برای هر مطلب برای بهتر خوانده شدن توسط خوانندگان کمتر استفاده کردن از فضای خالی spase و کلمات تکراری کمتر استفاده کردن از شکلک و ایموجی ها در متن توصیه های مهم در به اشتراک گذاری نظرات و انتقادات:
+نقد مناسب ویژگی هایی دارد که کاربران محترم بهتر است به آن توجه نمایند.
نقد مناسب باید هم معایب و هم مزایای فرآورده را در نظر بگیرد و بیان فقط یکی از آنها، طبیعتا به خواننده و بازدیدکننده کمک مؤثری نمی کند. پرهیز از بزرگ نمایی کاذب، مبالغه و یا عنوان کردن مزایایی برای فرآورده که اصولا ارتباطی با آن ندارد.
باتوجه به کیفیت بالای محصولات کمپانی فور اور و یا توجه به ارزش پایین ریال کشور، بهترین روال نقد و بررسی محصولات، توجه به کیفیت و عملکرد محصول است و نه قیمت های آنها پرهیز از درج مطالب غیر مرتبط و غیرضروری با عنوان مورد بحث پرهیز از درخواست برای راهنمایی کردن و یا سئوال کردن در رابطه با محصولات و یا درخواست مشاوره استفاده از ادبیات مؤدبانه و زیبای فارسی پرهیز از بکار بردن کلمات و عبارات توهین آمیز به هرشکل یا عنوان پرهیز از انجام مباحث در قالب بحث و گفتگو بجای ابراز نظرات و پیشنهاد است.
پرهیز از انتقاد و واکنش به نظرات دیگران (حتی اگر غیرواقعی و اشتباه یا جانب دار ارانه باشد.) قضاوت در مورد نظرات، پیشنهادات کاربران به عهده خوانندگان است.
پرهیز از مطرح کردن سئوالات و بیان مطالبی پیرامون قیمت محصولات پرهیز از درج لینک از سایت های دیگر در متن نظرات و پیشنهادات پرهیز از درج ایمیل و idها و نام های کاربری سایر شبکه های اجتماعی پرهیز از درج شایعات مطالب شخصی و داده های ناصحیح و یا اطلاعاتی که درباره محصول صحت ندارد.
پرهیز از بکارگیری ادبیات محاوره ای بجای ادبیات نوشتاری و نگارشی پرهیز از درج کامنت های خارج از عرف.

محدودیت های مسئولیت مجموعه بازرگانی دکتر گلزار:

این دفتر هیچ گونه نمایندگی در سراسر کشور ندارد و به دلیل آن هیچ گونه ضوابط و ضمانتی برای این گونه نمایندگی ایجاد نکرده و نمی کند. در این دفتر و فروشگاه اینترنتی وابسته به آن هیچ گونه ضوابطی و مسئولیتی برای محصولات غیر از موارد قید شده در وب سایت ندارد.
طراحان و پرسنل انفورماتیک مجموعه بازرگانی تمام تلاش خود را بخرج می دهند تا همه ویژگی های رنگ و بسته بندی و ویژگی های ظاهری محصولات فور اور آمریکا را در بخش های مختلف سایت معرفی نمایند.اما احتمال دارد علی رغم تلاش فوق اندکی،اندازه،رنگ محصولات با آنچه در حساب سایت نمایش داده می شود تفاوتی داشته باشد.در این موارد دفتر وب سایت مسئولیتی برای این عدم تطابق ندارد.همچنین دفتر وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال دقیق نبودن صفحه نمایش سیستم مورد استفاده کاربران و سلامت فنی آنها ندارد. مدیریت فروشگاه اینترنتی وب سایت هیچ تضمینی در قبال کیفیت محصولات و اثربخشی آنها نمی کنند بدین معنی که مسئولیتی در مقابل مطابقت دقیق کیفیت و عملکرد محصولات باکیفیت و عملکرد مورد انتظار کاربران را ندارد.
ضمانت سلامت فیزیکی محصولات تنها شامل محصولاتی که در بخش محصولات وب سایت معرفی شده اند. مدیریت فروشگاه مسئولیتی در قبال خسارت ها و آسیب ها به کاربران و خریداران کالاها که خارج از محدوده ضوابط حمایت از مصرف کننده باشد ندارد.
کلیه محصولات این مجموعه و فروشگاه ها همانطور که هستند و بصورت شرایط موجودشان ارائه می شوند.بنابراین مجموعه در قبال خواست و ریسک های ناشی از استفاده از وب سایت خدمات و محصولات و خدمات تحویل کالا مسئولیتی ندارد. قیمت همه ی فرآورده های فور اور توسط شرکت سازنده در آمریکا تعیین می شود.چنانچه بدون اطلاع قبلی قیمت و بهای محصولات از طرف کمپانی تغییر کند.این مجموعه مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.
_ در شرایط فورس ماژور، حوادث غیر مترقبه و شرایطی که امکان وقوع آنها خارج از اداره این مجموعه (سیل، زلزله، صاعقه، آتش سوزی، اپیدمی) باشد ممکن است سرویس و خدمات فروشگاه بدون اطلاع قبلی قطع شود و یا کاهش یابد در این موارد وب سایت مسئولیتی در قبال کاربران محترم نخواهد داشت.

فروشگاه حق قطع فروش و ارائه خدمات به افراد خاص،مناطق خاص جغرافیایی به هر دلیل و یا صلاح دیدی که تشخیص دهد دارد و در این موارد مسئولیتی در برابر آنها نخواهد داشت. مجموعه بازرگانی به دلایل مختلف تضمین نمی کند که استفاده کاربران از خدمات وب سایت بدون وقفه بموقع و یا بدون خطا و ایمن باشد و مسئولیتی در قبال وقوع موارد فوق ندارد.
مجموعه در قبال دقیق و قابل اعتماد بودن نتایج استفاده از خدمات وب سایت توسط کاربران تضمینی نمی کند. کاربران نیز می پذیرند که مجموعه می تواند در صورت صلاح دید و شرایط خاص زمانی برخی خدمات معرفی شده به آنها را تعویض یا لغو کند. مجموعه در مقابل اشتباهات و خطاهای غیرعمدی در کل بخش های وب سایت و فروشگاه اینترنتی،از جمله اشکالات و ایرادات مرتبط با توضیحات و بیان ویژگی های محصولات یا اشکالات و خطاها در قسمت درخواست ها و سفارش ها در مقابل کاربران و خریداران کالا ندارد. این حق برای مجموعه همیشه وجود دارد که بسرعت این اشتباهات و اشکالات را برطرف کند، تغییر دهد، بروز رسانی کند و یا حتی بدون اطلاع قبلی درخواستی را به جهت وجود اشکالات رد کند.

تعریف گارانتی وارانتی ضمانت نامه یا پشتوانه: بمعنای پذیرفتاری، تاوان داری و پایبندانی یا گارانتی است و طی آن ارائه دهنده خدمات یا فروشنده کالا در مقابل محصول یا خدمات ارائه شده متعهد می شود که در صورت نقص ادعای خود حاضر به تعمیر یا تعویض کالا یا پرداخت مبلغی خواهد شد. نقض عهد زمانی اتفاق می افتد که تعهد مذکور بنحوی اجرا نشود یعنی کالا نقضی داشته باشد یا مطابق میل یا انتظار مشتری نباشد. با گسترش رقابت میان فروشندگان و بمنظور در اختیار گرفتن مشتریان رقبا،فروشندگان ارائه خدمات متفاوتی روی آورده اند تا بدین ترتیب موجب جذب بیشتر مشتریان بازار شوند. با افزایش میزان رقابت، خدمات ارائه شده به مشتریان هم در ضمانت نامه ها افزایش یافته است. تعاریف اشتباه: خدمات گارانتی و وارانتی تعریف یکسانی دارند.
گارانتی یعنی تعویض و وارانتی یعنی تعمیر گارانتی به هزینه سازمان و وارانتی به هزینه شرکت است
گارانتی برای یه دوره کوتاه و وارانتی دوره بلندتر است.

وارانتی Warranty: ضمانت نامه یا تضمینی است که تولید کننده محصول راجع به کیفیت و عملکرد آن محصول می دهد بعلاوه اظهارهایی که براساس آن در صورت نقص در محصول،جایگزین یا تعمیر خواهد شد.ممکن است اظهار شود،یا شفاهی یا کتبی نشان داده می شود و یا بطور ضمنی بیان شود،این معنی که تصور عمومی این است که محصول سالم واز شرایط کاری مناسب برخوردار است.

گارانتی Guarantee: ضمانت یا اظهاریه ای بصورت مکتوب یا ضمنی از سوی فروشنده کالا که در آن عملکرد مناسب تضمین شده است.بنابراین گارانتی برای خدمات کاربرد داردبرای تضمین دولتی عملکرد در خدمات مثل کارکرد یک کارگر وارانتی برای محصولات و کالاها تعهدی کتبی که چیزی دارای خصوصیت،مشخصات و یا کیفیت مشخص باشد یا بتواند نیازی را برآورده کند و یا رضایت مندی را برعهده داشته باشد. در واقع گارانتی نوعی پشت گرمی برای مصرف کننده است.فلسفه و ایده گارانتی هم در دنیای واقعی و هم در بسیاری از مصنوعات بشری کاربرد دارد مثلا یک سیستم عامل کامپیوتر برای گارانتی برنامه های اجرایی آن.

زمان گارانتی و وارنتی:

هر دو در حقیقت یک پیشنهاد از طرف فروشنده (تولید کننده) است که مشتری آن را به اختیار مورد موافقت خود قرار می دهد.تولید کننده ای که دارای بیمه مالی مناسب باشد می تواند محصولات خود را با ۵ سال وارانتی ارائه نماید و برعکس تولید کننده های ضعیف تر بمدت کمتر.
دو گروه از تولید کننده ها هم مایل به ارائه ضمانت نیستند.
۱- دارای بنیه های خیلی ضعیف هستند و یا تعدادی کم از مشتریان را بعنوان بازار هدف انتخاب می کنند.

۲ – تولید کننده هایی که به برند و محصول و کیفیت خود ایمان دارند و با ارائه ضمانت نامه به دنبال جذب مشتری نیستند.
بنابراین میزان زمان وارانتی و گارانتی کاملا اختیاری است.
گارانتی شامل:
تاریخ اکسپیر
بسته بندی
شکل ظاهری

ارسال مطالب توسط کاربران

زبان اصلی وب سایت در نوشتار، زبان رسمی کشور یعنی فارسی است. بنابراین مطالب غیرفارسی، فینگلیش و زبان های رایج در چت و عامیانه پذیرفته نمی شوند. در صورت استفاده از اصطلاحات علمی خارجی، به زبان نوشتاری فارسی، لازم است معادل انگلیسی اصطلاح در پرانتز مقابل آن بصور صحیح قید شود تا درک مطلب بهتر صورت گیرد.
ممکن است بنا به سیاست وب سایت، کاربران جدید در ابتدای ورود به وب سایت د صورت تخلف در رابطه رعایت قوانین نوشتاری یا سایر قوانین مهم، هشداری دریافت کنند. در صورت تکرار تخلف و تکرار هشدارها و یا عدم توجه به اخطارهای داده شده، دسترسی کاربر قطع خواهد شد. مطالب تکراری به تشخیص مدیریت وب سایت حذف می شوند بنابداین بهتر است قبل از ارسال، محتوای وب سایت توسط کاربران جستجو شود.
– پیام های تکراری و مطالبی که موضوع آن با موضوع اصلی مورد بحث بی ارتباط است حذف می شود و در صورت تکرار این تخلف ها دسترسی کاربر مورد نظر قطع خواهد شد.
ارسال مطالب حاوی کلمات نامناسب،زشت و رکیک و توهین آمیز اکیدا ممنوع است و دسترسی کاربر قطعا قطع خواهد شد. ارسال مطالب مرتبط با دین، سیاست، مذهب، مقدسات و مسائل مربوط در هر شکل و روش آن و نیز موضوعات غیر اخلاقی در انجمن ها و وب لاگ، صفحات شخصی و کلاب ها اکیدا ممنوع است.

قیمت گذاری در وب سایت فوراور

مهمترین خط مشی وب سایت فور اور رعایت اصول رضایت مندی مشتری و مشتری محوری است. قیمت های اعلام شده به حساب درهم و لیر و دقیقا مبتنی و براساس قیمت های اعلام شده توسط کمپانی اصلی فور اور لیوینگ آمریکا است و براساس خرده فروشی طراحی شده است.
قیمت های مندرج برای هرکالا هیچ ارتباطی با قیمت محصولات مشابه در سایر برندهای جهانی ندارد و قابل مقایسه و بحث و بررسی نیست. قیمت های مندرج مشمول مالیات و یا ارزش افزوده نمی شوند.
قیمت های مندرج ارتباطی با تورم ایجاد شده در کشور ندارند اما ارزش معادل ریالی آنها دائما در حال تغییر است. قیمت های مندرج در هر شرایط یکسان است و ارتباطی با سفارش کالا یا عدم سفارش ندارد و معمولا شامل بروز رسانی نمی شود.
هزینه های بسته بندی،بیمه حمل کالا و ارسال بسته به شرایط خریدی که در فرم سبد خرید مطرح می شود جداگانه محاسبه می شود. در زمان ثبت سفارش و با استعلام قیمت از مراجع معتبر برابری ریال با ارزهای مذکور دریافت و معادل ریالی کالا محاسبه می شود.

فوراور پلاس

پلت فورم امکان خرید اشتراک ماهانه از سایت فود اور ایران شیراز:
خدمات تحویل رایگان کالا در محل (بجز انواع ـــــــــــــ و مرسوله سنگین) هدیه نقدی که به کیف پول الکترونیکی کاربر برمی گردد cash back
مهلت ۴۰ روزه مرجوعی کالا قرار گرفتن در اولویت اطلاع رسانی در مورد پیشنهادهای شگفت انگیز و خرید آن
دسترسی به رویدادها و پیشنهادهای ویژه انحصاری روزانه پیشنهاد پنج محصول شگفت انگیز (که برای افراد عادی قابل خرید نیست)
بهره مند از ظرفیت اختصاصی و اضافی برای زمان ارسال (یعنی سبد خرید آنها در بازه های زمانی سریع تر ارسال شود.) خط پشتیبانی ویژه اعضا (بشرط تماس از طریق خطی که تعریف کرده اند.)
6 ماه ضمانت بیشتر برای محصولات دارای گارانتی .

شرایط ارسال پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ باید الزاما در رابطه مستقیم با کالایی یا خدمات مورد بحث باشد.
پرهیز از طرح سوالات مربوط به سفارش خرید مکمل ها و فرآورده ها و خدمات پس از فروش پرسش و پاسخ کوتاه،مرتبط و با رعایت اصول نگارشی زبان فارسی باشد.
پرهیز از طرح سوالات مربوط به قیمت و تخفیف کالاها پرهیز از پرسش راجع به عملکرد ،وضعیت و آدرس سایر فروشگاه های اینترنتی در ایران و استفاده از لینک آنها
پرهیز از تکرار پرسش های تکراری پرهیز از نگارش اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل،شماره تماس،نام کاربری در شبکه های اجتماعی. بنابراین:
برای پیگیری یا سوال در مورد سفارش ها و خریدهای انجام شده و خدمات پس از فروش محصولات با شماره ۰۹۱۷۳۱۱۴۳۵۰ تماس بگیرید. با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش،پرسش خود را از طریق تنظیم و ارسال فرم در صفحه تماس با ما مطرح کنید یا به آدرس ایمیل info@iranianforever.com ارسال نمائید.

قوانین امضا

ویژگی های مهم:
حداکثر سایز مجاز تصاویر مورد نظر برای امضاـــــــــــ پیکسل (طول و عرض) است. حداکثر یک عکس می تواند در امضا با رعایت همه شرایط امکان پذیر است.
حجم تصاویر مورد استفاده نباید بیش از ــــــــــــــ کیلو بایت باشد. تعداد خطوط بکار رفته در امضا می تواند حداکثر ـــــــــــــ خط باشد ولی اگر کار به قصد استفاده از همزمان خط و تصویر داشته باشد تعداد خط نباید بیشتر از ۳ خط باشد.
کاربرانی توانایی درج امضا دارند که ۱از ثبت نام آنها بیشتر از یک ماه گذشته باشد.
۲- تعداد پست های ارسالی آنها بالاتر از ــــــــ باشد. قرار دادن تبلیغات،تصاویر و مطالب سیاسی،مذهبی و غیر اخلاقی و لینک هایی در ارتباط یا بی ارتباط به موضوع ذکر شده در امضا اکیدا ممنوع است.
_ استفاده از آواتار مدیران و ناظمین انجمن در امضا ممنوع است.

صندوق پیام های خصوصی – حریم خصوصی – صفحات خصوصی شخصی:

حفاظت از اطلاعات خصوصی افراد و همه کاربران و خدماتی که از طریق وب سایت دریافت می کنند از الزامات مجموعه فور اور شیراز است و این مجموعه بطور شخصی در این راستا از تکنولوژی جدید و ایمن استفاده خواهد کرد تا رضایت حداکثری کاربران را فراهم کند.
متقابلا هرگاه کاربران از هر یک ازخدمات مجموعه بهره مند می شوند،قانونا مسئولیت حفاظت و محرمانه بودن حساب کاربری و یا رمز عبورها را برعهده خود دارند و در نهایت تمامی مسئولیت فعالیت هایی را که تحت نام حساب کاربری با واسطه رمز عبور انجام می دهند را برعهده می گیرند.

نمایندگی:

دفتر مجموعه بازرگانی دکتر گلزار شیراز و مدیریت وب سایت فور اور ایران در هیچ جای کشور نمایندگی ندارد.

فروش و خدمات پس از فروش:

تمام خدمات پس از فروش،خدمات مختلف به کاربران از طریق وب سایت و تراکنش های مالی از طریق دفتر شیراز انجام می شود. شایسته است در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این موارد مراتب را جهت پیگیری قانونی و بررسی بعدی به روابط عمومی دفتر شیراز اطلاع دهید.
در تمام نقاط کشور تحویل، ارسال و حمل کالا توسط ـــــــــــــ انجام می شود. تنها محل قانونی برای ثبت سفارش کالای فور اور مراجعه به وب سایت فروش است.

ارتباط الکترونیکی:

همچنانچه مستحضرید در فروشگاه اینترنتی و عموما در کل وب سایت مجموعه ارتباط کاربران عزیز و مدیریت مجموعه در قالب و بواسط ایمیل، سرویس پیام کوتاه و تلفن های رسمی کاربران انجام می شود . بنابراین شما می پذیرید که خدمات مختلف وب سایت از جمله ثبت و خرید و سفارش کالا. ایمیل به مجموعه فور اور شیراز برای تمامی سئوالات، درخواست ها و طرح پرسش ها پاسخ مجموعه فور اور به کاربر توسط ایمیل، سرویس پیامک و خبرنامه سایر سرویس های الکترونیکی، اطلاع رسانی ها، سرویس های ویژه، رویدادها، پروموشن ها، نظرسنجی ها برای شما انجام شود. مجموعه این تبادل ها، ارتباطات الکترونیکی نام دارد. در همین چارچوب ایمیل، آدرس های پستی و شماره تلفن های ثابت و همراه کد شما ثبت می کنید تنها آدرس و تلفن و ایمیل رسمی و مورد تائید شما است و تمام مکاتبات و پاسخ های مجموعه فور اور شیراز از طریق آنها صورت می گیرد.
شایان ذکر است که توجه فرمائید راه ارتباطی فور اور شیراز نیز عبارت است از: ۱- شماره ۰۹۱۷۳۱۱۴۳۵۰ تنها شماره سامانه پیامکی مجموعه است که از طریق پیامک با کاربران محترم تماس برقرار می کند.از طریق همین شماره سامانه است که وضعیت پردازش سفارش کالا،اخبار،رویدادها و سرویس های ویژه و نظرسنجی به اطلاع کاربر رسانده می شود.
ایمیل info@iranianforever.com (این سامانه یک طرفه است و امکان ارسال پیام از طرف کاربر در آن وجود ندارد.)
بنابراین روشن است که ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فور اور شیراز،دکتر گلزار،جلب سایت ایران فور اور یا ارسال از هر شماره پیامکی دیگر مرتبط با این مجموعه نیست و سوء استفاده از نام مجموعه می گردد. شایسته است در این موارد و در صورت دریافت این قبیل پیامک ها جهت پیگیری های قانونی آن را به مجموعه (توسط ایمیل info@iranianforever.com) اطلاع دهید.
۲ – تنها مرجع رسمی مورد تائید مجموعه بازرگانی دکتر گلزار در حال حاضر برای ارتباط با کاربران محترم پایگاه رسمی این سایت یعنی (www.iranianforever.com) است. این مجموعه قطعا تنها به روش ارسال نامه (از طرف آدرس های رسمی اعلام شده در وب سایت) و توسط ایمیل یا پیامک و یا از طریق تلفن های اعلام شده به کاربران وب سایت ارتباط برقرار می نماید. ۳- شماره تلفن های۰۹۱۷۳۱۱۴۳۵۰ و ۳۶۳۴۲۳۱۷-۸ (۰۷۱)
بنابراین هرگونه سایت اینترنتی بغیر از وب سایت فوق و یا هرگونه وب لاگ و شناسه ها در برنامه های چت های اینترنتی از قبیل یاهو مسنجر و MSN، فیس بوک به این مجموعه تعلق ندارد.