سخن در باره ویژگی های نوشیدنی آلوئه ورا هلوی فوراور فراوان است.
بخشی از کاربردهای ژل هلو، با خواص ارزشمند خانواده نوشیدنی های خالص و طبیعی آلوئه ورای فوراور مشترک است. 

نوشیدنی فوراور

ژل و نوشیدنی های طبیعی فوراور ویتامین ب 12 
     
خانواده نوشیدنی های ژل آلوئه ورا یکی از دو منبع طبیعی خدادادی و کمیاب ویتامین ( B12 ( Cyanocobalamin در طبیعت است. بنابراین نوشیدنی آلوئه ورا و هلوی فوراور در موارد جبران کمبود ویتامین B12 در بیماری های مرتبط از جمله دوران نقاهت پس از بیماری ها مصرف می شود.

      برای دریافت اطلاعات و استفاده آسان از طرح تخفیف های ویژه و نیز طرح درآمدزائی این مجموعه تماس بگیرید

 

در بیماری های گوارشی 
           نوشیدنی آلوئه ورا هلوی فوراور به جهت داشتن مواد متنوع ریز مغذی، برای کاهش علائم و کمک به بهبود بیماری های گوارشی از جمله زخم های معده و روده، سوء هاضمه، بواسیر ( Hemorrhoid ) یبوست، دل پیچه، آپاندیس ( Appendicitis ) اسهال خونی و مزمن، سوزش سردل، برگشت اسید معده به مری مصرف می شود.
در بیماری های پوستی
            نوشیدنی ژل هلوی آلوئه ورا به طور گسترده برای کمک به بهبود سریع بیماری های پوستی، از جمله سوختگی های سطحی، یخ زدگی، سرمازدگی، آفتاب سوختگی، اگزما، زونا، عفونت های قارچی، پسوریازیس، تب خال، زگیل های پوستی و تناسلی و اختلالات کراتین پوست استفاده می شود.

            ژل هلوی آلوئه ورا به طور گسترده برای ترمیم سریع پوست، جوان سازی، مرطوب کنندگی، نرم کنندگی، رفع چروک، ایجاد طراوت و درخشندگی پوست مصرف می شود. نوشیدنی آلوئه ورا هلوی فوراور با افزایش اکسیژن رسانی به سلول های پوست سر و تغذیه فولیکول های مو، به همراه کاهش دادن استرس و هیجانات روحی و ایجاد PH مناسب، در افزودن رشد مو، کاهش علائم شوره و رفع خشکی پوست سر موثر است.
           مطالعه مقاله « خواص درمانی و فواید گیاه آلوئه ورا » توصیه می شود.

در بیماری های التهابی
           ژل آلوئه ورا و هلو با داشتن اثرات ضد التهابی و کاهش درد، به کم کردن التهاب دهان و لثه، مفاصل، گوش میانی، تاندون ها و بافت همبند کمک می کند و درد ناشی از کشیدگی های عضلانی، آرتریت، کوفتگی ها، ورم مفاصل و واریس را به طور موثری کم می کند.

اثر بر متابولیسم 

           ژل هلوی آلوئه ورا با افزودن اکسیژن رسانی به بافت های بدن، به کاهش قندخون، افزایش سرعت جذب کلسیم و کنترل میزان کلسترول LDL و TG خون کمک می کند و در بیماری های تصلب شرائین، پوکی استخوان و دیابت مصرف می شود.
– فعالیت آنتی اکسیدانی    
           فعالیت آنتی اکسیدانی نوشیدنی آلوئه ورا هلوی فوراور مدیون داشتن ویتامین های A, B, E, C و عنصر زینک ( روی ) است که با خنثی سازی رادیکال های آزاد مضر در بدن، به سلامتی و تندرستی انسان کمک می کنند.
در بیماری های حفره دهان 
         
ژل نوشیدنی آلوئه ورا به پیشگیری از پوسیدگی دندان ها، رفع بوی بد دهان، کاهش التهاب مخاط حفره دهان و تقویت لثه ها به طور موثری کمک می کند.

– مصرف ژل هلوی آلوئه ورا در بیماری های دستگاه مجاری ادراری و تناسلی:
ژل هلوی آلوئه ورا به واسطه هدایت کردن گردش خون به طرف حفره لگنی در بانوان به تحریک قائدگی های متوقف شده، رفع بی نظمی قائدگی و کاهش التهاب واژن کمک می کند. در مردان مصرف ژل هلوی آلوئه ورا، کاهش التهاب پروستات، تقویت قوای جنسی و افزایش تولید اسپرم را به دنبال دارد.
جلوگیری از فعالیت یون اگزالات در خون و کلیه ها و کاهش ساخت سنگ های کلیوی از اثرات سودمند ژل نوشیدنی هلوی آلوئه ورا است. اگزالات در برخی از نوشیدنی ها مثل چای و قهوه دیده می شوند.
 نقش موثر ژل آلوئه ورا در کاهش استرس، رفع سردردهای میگرنی، کاهش علائم پارکینسون و افسردگی، پس از مصرف ژل مشاهده شده است.
 مواد مؤثره موجود در ژل هلوی آلوئه ورا با کمک به تولید بیشتر فاکتورهای مدافع ایمنی بدن در مقابل عوامل بیماری زا، به افزایش مقاومت بدن، ایمنی عمومی و نرمال شدن متابولیسم عمومی کمک می کنند و به طور گسترده در بیماری های ام اس ( Multiple Sclerosis ) و اتوایمون مصرف می شوند.

اثرات مفید مصرف ژل هلوی آلوئه ورا در بهبود عملکرد قلب و عروق خونی:
ژل آلوئه ورا با کمک به کاهش تولید پروستاگلاندین ها ( Prostaglandin E2 ) – که در انقباض عروق و تجمع پلاکت در رگ ها نقش دارند – به کاهش بروز سکته قلبی، بهبود عملکرد قلب و عروق و پایداری فیزیکی بیماران کمک می کند.

– ژل هلو و ترکیبات، مکمل ها و فرآورده های حاوی ژل آلوئه ورای فوراور به جهت داشتن مواد مغذی و ترکیبات متنوع سودمند، به عنوان یک فرآورده چند منظوره طبیعی برای بدن عمل می کنند! (خاصیت آداپتوژنیک) به این معنی که افراد مختلف برحسب نیاز فیزیولوژیک، طبیعت و مشکلات تندرستی خود به ترکیبات و مواد مغذی موجود در فرآورده، از خواص ژل آلوئه ورا بهره مند می شوند.
  پاک سازی عمومی بدن
اثر سم زدایی خانواده نوشیدنی های آلوئه ورا ژل در بدن ( Detoxification ) شگفت انگیز است. پاک سازی اندام های مختلف بدن ( از جمله کبد، کلیه ها، کیسه صفرا و لایه درونی پوست ) از مواد مضر و شیمیائی ناشی از استعمال دخانیات، داروهای سنتتیک، سموم کشاورزی، آلاینده های هوا و فلزات سنگین به وضوح دیده شده است.

هشدار!! پیشینه درخشان و نتایج بسیار مثبت حاصل از مصرف مکمل های غذائی و فرآورده های آرایشی و زیبائی فوراور و نیز توصیه های خیرخواهانه دوستان برای مصرف آنها، نمی تواند دلیل منطقی برای مصرف بی رویه مکمل های یاد شده، بدون مشورت با پزشکان و داروسازان باشد. پرسش گر باشید و از ما مشاوره رایگان بگیرید.

توجه فرمائید!!! کلیه مکمل ها و فرآورده های مورد بحث در این وب سایت، هیچ گونه ادعائی در امور تشخیص، تسکین، تخفیف علائم، درمان یا پیشگیری از یک بیماری معین یا گروهی از بیماری ها ندارند. در صورتی که شما مشکوک به هر نوع بیماری هستید و یا فکر می کنید، علائم عمومی مربوط به یک بیماری معین را دارید، توصیه می شود قبل از مصرف هر نوع از مکمل ها اعم از تزریقی یا خوراکی، از هر برند، با مدیریت و پزشک داروساز این مجموعه  (دکتر گلزار) مشورت نمائید.
کمپانی فوراور آمریکا اولین کمپانی در جهان است که به واسطه تولید ژل تثبیت شده آلوئه ورا با فرمولاسیون منحصر به فرد، اولین تائیدیه از سوی « کمیسیون جهانی مطالعات آلوئه ورا » ( IASC International Aloe Science Council ) را دریافت کرده است. همه ترکیبات، مکمل ها و فرآورده های ژل آلوئه ورای تولید شده در این کمپانی، بدون شکر، پارابن و گلوتن هستند. برای مشاهده سایر گواهی نامه ها، مجوزها، جوایز و افتخارات کمپانی فوراور اینجا کلیک کنید.