گیاه آلوئه ورا در صنعت: 
          
 به دلیل ارزش افزوده عالی برای فرآورده های گیاه آلوئه ورا در صنعت، صنایع تبدیلی و فرآوری این گیاه در جهان جایگاه خاصی در تولید و تجارت دارند. آمریکا، چین، مکزیک، کره جنوبی و تایلند در این صنعت پیشرو هستند. در آمریکا شرکت معظم فوراور لیوینگ متجاوز از 43 سال است که به کشت آلوئه ورا به شکل کاملا علمی و صنعتی در ایالت های مختلف اقدام کرده است. 
            در فرآوری برگ گیاه و تولید ژل، الزاما از گونه Aloe Vera Barbadensis Miller استفاده می شود، چون دارای حداکثر مقدار ژل و حداقل تلخی ( به علت وجود ماده آلوئین ) است. گیاه آلوئه ورا دارای ترکیب آنتراکینونی آلوئین ( Aloin ) است که باعث تلخی گیاه می شود.( گیاه آلوئه ورا در صنعت )
            مهم ترین عوامل تعیین کننده در فرآوری ژل:
 الف
) بیشترین میزان تولید ژل با حداقل تلخی
   ب) سرعت انتقال محصول برداشت شده از کشتزار گیاه، به محل فرآوری ژل 
            این فاصله زمانی، به دلیل اهمیت آن به “Golden Time” معروف شده است. چون پس از پروسه ( Extraction ) یا استخراج، ژل در برابر اکسیژن محیط اکسیده می شود و به رنگ قرمز در می آید. برای خارج کردن ژل، برگ هایی انتخاب می شوند که سن بیشتری دارند و حاوی ژل بیشتری هستند. 
           معمولا برگ های آلوئه ورا پس از جدا شدن از ساقه گیاه به خوبی با آب شستشو داده می شوند. سپس کناره های دو طرف برگ و سر و ته آن به وسیله یک چاقوی تیز جدا می شود.
           مرحله بعدی جدا کردن قسمت روئین و زیرین سبز رنگ پوسته برگ با پوست کن یا چاقو است. ژل به دست آمده با آب سرد به خوبی شستشو داده می شود تا تلخی احتمالی ناشی از آلوئین برگ از بین برود.( گیاه آلوئه ورا در صنعت )گیاه آلوئه ورا در صنعت

      کمپانی فوراور آمریکا اولین کمپانی در جهان است که به واسطه تولید ژل تثبیت شده آلوئه ورا با فرمولاسیون منحصر به فرد، اولین تائیدیه از سوی « کمیسیون جهانی مطالعات آلوئه ورا » ( IASC International Aloe Science Council ) را دریافت کرده است. همه ترکیبات، مکمل ها و فرآورده های ژل آلوئه ورا تولید شده در این کمپانی، بدون شکر، پارابن و گلوتن هستند.
      برای مشاهده سایر گواهی نامه ها، مجوزها، جوایز و افتخارات کمپانی فوراور اینجا کلیک کنید.